09 juli 2006

Den där om att vara orolig

Min kropp klarar inte av värmen. Den har klarat av förtioplus och att bo i Spanien i x antal glödheta månader, men lite svensk värme klarar den tydligen inte av, trots att jag och kroppen brukar dyrka värmen. Det är magknip och frossa och feber och jisses, vad ynklig jag är. Jag hatar att vara svag, är aldrig svag, kan inte vara svag, svag är inte jag. Jag är ett ånglok.

Och C säger att "magknip, då är du orolig och nervös" och jag svarar att "eller så är det värmen?" Och C säger att "nej, du är orolig!" Och jag svarar att "eller så är jag bakis och det är värmen och jag har fan inte bajsat på ett dygn, för man kan faktiskt inte bajsa första gången man sover hos någon!"

Och C säger "Njjjaaaa... jag tror att du är orolig!"

1 kommentar:

Anonym sa...

värmen är döden
när ses vi??