07 september 2006

Den där om att vi inte gillar John!

Fan ta honom!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sympatihatar John! Ta hand om dig!

Anonym sa...

vem är john? det finns en kille i sthlm som heter john cantwell. knappast dock att det är han. berätta.

eff sa...

Sjukt dåligt namn på en storm. Kan ju tyckas vara av underordnad betydelse, men de borde heta Laser och He-Man och sånt. Skeletor.

Usch, jag måste äta något. Yrar ju.

Anonym sa...

Hej Jenny. Har inte läst din blogg föut. Hittade den av en slump. Tror jag är kär i dej. Du skriver helt underbart....

Jenny sa...

Om man klickar pa lanken far man reda pa vem John, stormen med lojligt namn, ar!

Och Johannes: jag gillar folk som ar kara i mig.

Anonym sa...

vilken tur :)

Jenny sa...

...dock har jag lite problem med namnet Johannes, dejtade en Johannes i hogstadiet, det gick inte sa bra. Du kan fa vara kar i mig anda, jag ar inte sa petig.

Anonym sa...

Damn också....men va snäll du är ändå. Jag tycker det är skit att andra drar ner mitt namn i skiten. Det finns inte så många av oss så om en gör fel blir alla andra "johannes:or" lidande. Men jag ska ta tillbaka respekten igen. Snart kommer du ha glömt den dåliga Johannes och bara tänka positivt om namnet Johannes. Thats for sure :)