24 september 2006

Den där om efter (och jo, anonym, mina fötter är lite slitna)

10 kommentarer:

Natalie sa...

sjukt snyggt!

jimmyroq sa...

Mmmmm, heltäckningsmatta!

Jenny sa...

Jimmy: Har och in the UK!

mitt fyrverkeri sa...

Coolt!
Undrar om vi har samma anonyme kommentator...

egoistiska egon sa...

ballt!

Anonym sa...

Åh! Har du? Fy va snyggt! Gjorde det ont? Vad kostade det? Jag vill också juuu

Jenny sa...

Maza: Tror, tyvarr, att det finns fler som valjer att vara anonyma och elaka.

K: De forsta tva gjorde inte ont, men nar han kom upp pa foten holl jag pa att smalla av. Mina andra tatueringar har inte varit ens i narheten av den smartan. Smartan gar dock over snabbt och idag kliar det mest. Det kostade 700 pesos (100 pesos = 70 kronor).

Different: Do it!

Anonym sa...

Jättesnyggt!

Anonym sa...

O jag tyckte inte alls det var snyggt. Men det kanske man inte ska uttala sig om här? Tur att smaken är som baken iaf! :)

Jenny sa...

Emma: Det kan man val skriva om man vill. Jag skulle dock aldrig gora det.